Nekad Deggan | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Deggan

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Deggan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199574736705/

Ditt Hex-ID eller BanID: 284158

Vad är din discord tagg? Deggan

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? !lucaso

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-13 212327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De tyckte att jag gjorde fel genom att fearrpa pga att de försökte råna mig på torget och jag lyssnade inte. därefter så freezade de mig och då loggade jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i en bil på torget med min vän och de sitter i en annan bil och pratar om att de försöker hitta mig. så jag börjar snacka med de lite och de blev sura och jag hoppar ut ur bilen för att typ peka finger eller något, och då hoppar de ut ur bilen och riktar vapen mot mig och då säger jag att man inte kan göra det här e du dum osv. så jag springer därifrån och då blev jag freezad av !Lucaso och då går han fram till mig och säger något medans han har sitt vapen i sin hand och jag är på torget för att bara ta det lugnt för jag behövde sticka och göra lite annat. så Då kände jag att jag inte har tid med det här och cloggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det delvis var en rätt ban pga fearrp om man nu får råna på torget men det där med cloggen var för att de började freeza mig och jag behövde dra. Då säger de att jag ska hoppa support och jag försöker förklara för de att jag behöver dra och att jag trodde att man inte fick råna på torget för det är suntförnuft enligt mig. så jag försöker förklara och förstå hur jag fearrpa och cloggade men de tar det inte så seriöst och håller på att säga att diskutionen var klar och så drog de mig till klar utan att vi kommer överens om något eller ens att de vill lyssna på mig. så en 2-3 dagars ban hade jag kunnat förstå men jag fick då en 8 dagars ban istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger men oftast har det varit för jag typ slog någon på torget men också för krim utan krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt clogga och skriva en report och hoppa till support och fråga om hur det fungerar med rån på torget men istäööet kände jag att jag behövde bara dra och att det inte skulle bli en så stor grej över allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamen

Top Bottom