Nekad Deealot | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deealot

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? derek gardstrom

Vad är ditt discord namn? power of death

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som ville bli fotbolls stjärna men hans pappa var en alkis och som förstörde hans drömmar för att han var hemma hela tiden och tog hand om sin mamma men när han började gå ut så var han med fel sort av människor som fick han att göra dåliga saker med att börja sno eller röka o dricka.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bryr sig om sina vänner och gillar att köra fotboll och väldigt omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli arg om man drar upp något om hans pappa och han blir ledsen och arg om han får höra någon som mobbas för det hatar han och han gillar inte att tänka bak på saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan skapa bra scenarion och ha positiva framspel sant utveckla min karaktär

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på massa rp servrar och jag tycker jag rpar bra faktiskt jag blir rädd och ska göra det jag ska liksom

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att man agerar på ett sätt som gynnar den andra sidan inte sig själv Det kan vara medvetet eller omedvetet, beroende på sammanhanget

Vad är suntförnuft för dig? det är att man ska tänka innan man gör saker tillexempel att han hittar en plånbok på backen men du tänker ifall du skata den eller inte

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm copbait döden/nlr fearrp ooc

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nee

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38