Nekad Debossen | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Debossen

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Debossen

Länk till din steam profil: kollospollo melle89101

Ditt Hex-ID eller BanID: 76561199852844907

Vad är din discord tagg? debossen234

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Katten1337

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-09 221521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel och ber om ursäkt kommer inta att göra om det snälla ta väck min ban älskar denna serven vill spela på den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade någon i grön son som man inte får göra och ber så mycke om ursäkt snälla ta väck min ban ber er snälaaaaaa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. JAG HAR GJORT FRL OCH BER OM URSÄKT SNÄLLA BER DIG TA VÄCK MIN BAN SNÄLLA KOMMER INTE GÖRA OM DET

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. HAR ALDRIG BLIVIT BANNAD SÅ LÄNGE snälla ta väck min ban ber er gör allt för att stanna i staden snällaaa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? HADE INTE RÅNAT NÅGON PÅ GRÖN SON BER OM URÄKT KOMMER INTE GÖRA OM DET

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JAG KOMMER ALDRIG GÖRA OM DET SKA FÖLJA ALLA REGLER SNÄLLAAAA

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38

Debossen

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
katten1337 ber så mycke om ursäkt kommer aldrig att hända igen ber då mycke om ursäkt snälla ta väck min ban ber dig du får en inport bmw m5 ber dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom