Inaktuell Debossen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Debossen

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Debossen

Vad är ditt namn i verkligheten? melle patron

Vad är ditt discord namn? bossen2394_83127

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2000

Berätta om din karaktär. namn melle patron
bakrund melle föddes och växte upp i utkanten av liberty city
intresse gillar köra bilar
ny i staden söker nytt hem

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lojal står alltid upp för sina vänner och sviker aldrig någon han litar på snabbtänkt kan fatta viktiga beslut i pressade situationer bra på bilar har goda kundskaper om bilkörning och mekanik

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär misstänksam har svårt att lita på folk kan tappa humöret har ett hetsigt temperment som bland leder till bråk har ett kriminelt förlust försöker ändra sitt liv men gamla konflikter drar honom tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel oavsett sitution jag har respekt för andras rp och försöker alltid hålla mog inom karaktärens ramar. jag gillar både civilt och krimmnelt spel men sätter alltid rp först inte vinst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelar på unive snöstaden och bygden och lite överrallt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? sunt förlust för mig betyder att kunna tänka logisk och göra det som är rimligt i en viss situation även om det inte står skrivet som en regel.

Vad är suntförnuft för dig? sunt förlust för mig betyder att kunna tänka logisk och göra det som är rimligt i en viss situation även om det inte står skrivet som en regel.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen rdm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en person som gillar bidra till bra stämnig och utväckla intresant rp tillsammans med andra

Top Bottom