Godkänd de yousef | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de yousef

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: de yousef

Ditt namn: YOUSEF

Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2010

Ditt Discordnamn: m14.a

Beskriv din dagliga aktivitet på servern:

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ksk 2 mån har vart på valon också

Hur många gånger har du blivit bannad på server? ksk 3 inte helt säker

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag vill bli servervakt darför man kan skydda servern och kicka lallaren från servern varför just jag ansöker till servervakt på avena är att jag har vart staff och servervakt på andra servers så tänkte jag att man skulle testa va servervakt här och jag tycker att det kommer bli roligt att rpa som servervakt darför om någon gör nått fel då kan man kicka dem eller sv banna dom och ta clip

Har du tidigare varit blacklistad? aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: servervaktens uppgift är att försöka få bort dem lallaren på servern och radera dem här jäkla lallaren jag ser på servern varje dag på torget som sitter och snor bilar och kör över folk vdm och sitter och metagamar och rdmar.

Varför vill du bli servervakt på servern? varför jag ska bli server vakt är att jag är en rolig och lugn grabb kan göra roliga scenarion och kan få bort lallaren på 1 sekun.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: att jag är i en bil i torget och sitter och kickar folk och svbannar för ingen anledning och om demn har attidyd menas det inte att jag ska kicka eller sv banna dem om jag tex är en korrupt servervakt då är det om någon kommer upp till mig och säger hållkäften betyder det inte att jag ska kicka eller banna dem

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom