Godkänd de yousef | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

de yousef

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: de yousef

Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? m14.a

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Jag har rpat mcyket med min karaktär förut men han är född i syd afrika och kom till sverige när han var 4 år hans pappa behövde stanna kvar och kriga i hemlandet medans mamman tog med honom till staden unive ahmed växte upp i ett fattigt hem och det gjode så att han började hänga med folk som gjorde dumma saker och till sist började ahmed också göra sånt han började sälja koks, göra personrån och till och med skjuta andra människor. ahmed framtidsplan är att han ska gå med i ett gäng med sina vänner och göra det han gjorde innan men på lite annorlunda sätt än innan och han kommer göra det lite diskretare och vara mer rädd om sig själv eftersom han börjar bli äldre o kroppen klarar inte av samma saker som förut.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär kommer va snäll och lugn och bra person till avena rp

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ahmed blir arg när folk svär åt hans mamma darför hans mamma dog i en skotlossning när han var 10 ahmed kommer va kriminel och när han blir kriminel så kommer han bli agresiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket! Jag kommer göra allt i min makt för att göra det en så bra rp nivå som möjligt göra roliga scenarion och jag ska köpa krim så VI kan göra roliga scenarion och ha kul här på servern göra så att folk vill köra här och att de ska vara en trygg plats för alla att vara inne på och ha kul!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sig själv för t.ex makt och pengar utan att man gör det roligt för andra också. Att liksom båda ska ha kul i scenariot och inte bara tänka på sig själv alltså inte vara egoistisk mot dem andra och göra så att bara jag själv har roligt men i slutet så kmr de inte bli kul för att folk kommer inte vilja rpa med mig för jag gör dålig rp om jag är ego och de vore ju tråkigt. så därför kommer jag spela för att ha roligt med andra och inte bara med mig själv.

Vad är suntförnuft för dig? logisk tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm innebär att man dödar nån utan någon anledning. vdm innebär att någon kör på dig med en bill och dödar. power gaming exmpel om du kör och du krockar och du kör i 500 och bara säger aj då är det power gaming man måste /sme medvetslös annars tycker jag att man borde åka på ban-

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hoppas att avena rp är bra

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom