Nekad de yousef | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

de yousef

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: de yousef

Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2012

Ange ditt Discordnamn: m14.a

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en chill grabb rolig kan sammarbeta med folk är lugn och positiv gillar att göra staff arbete.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag 9 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3/5 månad

Varför ansöker du som staff på Avena? varför jag ansöker till staff på avena är att jag gillar att göra staff arbete och jag har hört att det har vart många inaktiva staffs varför just ni ska välja mig är att jag är en lugn grabb kan sina grejer vet alla regler och älskar att göra staff arbete och vill göra avena större jag vill uppleva att vara staff darför jag inte har vart det på länge men jag vill uppleva staff på avena perfekta servern där man kan vara staff.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att göra mycket staff arbete vara aktiv specca folk få bort på alla lallare och göra mitt job som staff och se till att vi är en bra server.

Vad kommer du att bidra med som Staff? vad jag kommer bidra till med staff är att jag ska följa alla regler som staff och att jag ska agera profisonellt som staff och kommer vara chill med alla och vara positiv som staff.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situantioner bra darför jag hanterar det bra om 2 styckna i staff teamet bråkar då ska man säga chilla och försöka prata med dom och säga att vi är en staff team!!!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

mille5

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
47
Trofépoäng
8