Nekad de yousef | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de yousef

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: de yousef

Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2010

Ange ditt Discordnamn: m14.a

Berätta kortfattat om dig själv: jag e lugn trevlig rolig grabb gillar att göra staff arbete jag ålskar att vara staff då jag gillar att ta support ärende eller tex i framtiden om jag ksk blir staff och då vill jag bli don ansvarig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag 9 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 Månader har också vart på valon

Varför ansöker du som staff på Avena? varför just jag ansöker till staff på avena är att jag har vart här ganska länge på avena roleplay och valon vill förbättra rpn för alla och förbättra rpn för alla och mig jag vill göra roliga scenarion och jag vill se folk som gör roliga scenarion och jag hatar att se lallaren på servern tex igår en grabb stog och vdm en grabb och rdmade så jag hoppade support och bad dom banna han men glömde ta clip så det blev inget ban på han men jag vill bli staff för att ta bort alla lallaren och i framtiden vill jag att avena roleplay blir den största community i sverige.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att få bort alla lallaren från servern göra den största community med allt hjälp av staff teamet och mitt job är att också sammarbeta med staff teamet och alla i community

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med moget rp vara bra staff inte abusa och revivea mig mitt i scenario eller noclipa iväg.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer bra om det är telexemepel 2 i staff teamet bråkar då kommer jag lugna ner dom och påmmina dom att staff team står för att vi ska sammarbeta med varandra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom