Inaktuell de yousef | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de yousef

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: de yousef

Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2010

Ange ditt Discordnamn: m14.a

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en rolig person lugn trevlig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag 9 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ksk två månader.

Varför ansöker du som staff på Avena? Eftersom jag är aktiv samt har mycket bra erfarenheter som kommer kunna underlätta för alla mina staff kollegor. Jag kommer passa perfekt för denna rollen eftersom jag har en riktig bra aktivitet samt så kommer jag underlätta något enormt i t.ex reports och andra saker som support jag kommer fokusera på staff arbetet och skippa rpa andet jag kommer kunna va aktiv från morgonen till kvällen jag. Jag har varit helper 2
gånger men kommer vilja ta steget upp och ansöka till staff då det är ett lite mer ansvarsfullt område om och krävs mycket mogenhet och trevligahet och att man är hjälpsam som jag är.

Vad är din uppgift som Staff? är att förbättra rpn för alla i communityn och göra bbättre scenarion för alla och att det ska vara bra rp

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med att vara bra staff god rp förbättra rpn för alla och vara min bästa mig

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer bra om två staff bråkar då lugnar jag ner dm.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091