Godkänd DARK ANGEL | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DARK ANGEL

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: DARK ANGEL

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip sälg

Vad är ditt discord namn? hmh_filip

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2006

Berätta om din karaktär. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Klas Nilsson född 2000-01-01 Klas bodde med sin mamma och sin bror isak. hans mamma hade inget jobb så att försörja Filip och hans bror. i det området som Klas bodde i så var det mycket brottslighet och kriminella nätverk. efter ett tag så bestämde Klas sig för att försöka gå med ett nätverk så att han kunde försörja sin familj. Efter ett tag blev Klas mer involverad i nätverket blev ansvarig för vapen transporter och olika transporter som skulle runt i stan. han lärde sig att använda vapen och hade en talang för att förhandla med olika köpare som gjorde att han blev väldigt om tyckt runt om han. Eftersom han har gjort så mycket saker i sitt liv så hade han vänner och fiender som ville han ont så för att låta sin familj vara i säkerhet så gav han dom pengar till Mat, el och skol gång för hans bror. senare flyttade han till en annan stad som har namnet Unive en stad som har tror kan bli bättre för han där han kan komma ifrån allt och få leva ett vanligt liv som medborgare, men något i han vill endå fortsätta och bli en av dom största kriminella personerna som finns.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Social,pratglad,bra bil förare och Positiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir lätt provuserad, lätt sur och kort stubin

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig Rp nivå för alla som spelar då jag spelar för att ha kul och inte för att få makt osv
vill hitta nya vänner som jag har Rpa med och skapa nya roliga scenrion med.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag har spelat på Unive, swedishknigt och altrive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidorna ska vinna du kan vinna samt som dom du gör scenriot med ska vinna också och tycka att det är roligt lika mycket som du själv gör.!

Vad är suntförnuft för dig? Att man reagerar logiskt med ett logiskt tänkande och att du ska göra exakt samma sak som du skulle gjort i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM du använder dig av ditt fordon som ett vapen för att döda, Suntförnuft du spelar din karaktär som dig själv med ett logiskt tänkande, Cop bait du försöker få uppmärksamhet så att polisen jagar dig .

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har inget mer

iLogistxzZ

Medlem
Meddelanden
71
Trofépoäng
6
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Status