Godkänd dakexet | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dakexet

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: dakexet

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? Dakexet

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2025

Berätta om din karaktär. Anders buhic, jag har växt upp i orten med en drabbad familj, jag bodde med min kusin och hans familj fram tills jag gick ut skolan, Skolan var svår o jobbig för mig och min kusin Dino framför allt, han hamnade alltid i bråk med dom som varje dag skulle va så himla taskiga mot honom, så jag fick redan där steppa upp o ta tag i storebrors rollen o sätta dom andra barnen på plats, då Dino va mycket yngre än mig.. och sen fick baba och mama dåligt med pengar så då började väll min karriär kan man säga, o med mitt höga rykte om att va den Ärligaste på gatan tog inte långtid innan det va jag som styrde alla stadens vapen som kom in och ut, samt alla drogerna, men drogerna har det alltid varit en massa strul med så det har jag dirrigerat över till dom yngre, jag har levt ett ganska stressigt liv skulle jag vilja påstå, har haft mycket med polisen o göra i mitt liv och har lärt mig hantera alla möjliga sorters olika situationer, det har alltid varit jag som pratat oss ur dessa svåra situationer som grabbarna oftast satt oss i många gånger* jag är en riktigt lugn person och har för vana att få personer i min närhet jävligt lugna också! har alltid vart intresserad av bilar osv som ung började jag tidigt att mecka med mina egna motorer på fritiden, tills jag märkte att jag faktiskt kunde sälja iväg bilarna jag byggde om o sälja dom dyrare en vad de kostat för mig att bygga om dom. jag vill bli laglydig o bli byggare/mekaniker då det är det jag tycker är kul, men jag vill aldrig vara nära kriminaliten om det inte verkligen behövs vill ta mig längre därifrån helst bli polis men byggare och mekaniker är också roligt jobb som jag strävar efter att få

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär mycket logiskt tänkade i svåra situationer, snäll, rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär litet tempramänt, liten, långsamn

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig bra sköna vibbar och bra rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på massa andra servrar har mestadels spelat på vation rp och har över 700timmar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska sträva efter att motparten ska vinna och ha roligt i ett scenario

Vad är suntförnuft för dig? tänka logiskt och inte göra förslutsatsade grejer

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING att man använder sig av information utanför karaktärens vetskap powergaming powergaming 2 poorp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nje

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Läser

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom