Intagen crime | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crime

Helper
Helper
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac.

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2009

Ange ditt Discordnamn: 1392944493258346636 / terrible191

Berätta kortfattat om dig själv: Jag har lång erfarenhet av att äga och driva servrar, bland annat Deepcity tillsammans med Smexy, Nexus, Järnkaminen och flera andra. Jag har bra koll på både det tekniska och hur man skapar en fungerande och rolig server. Jag är en person som gillar att speca scenarios och säga till att folk gör rätt, Jag går ochså live på twitch och visar när jag gör staff arbete så folk där kan få hjälp.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Ungefär 7-9 timmar beror på dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Har varit staff på Valon avena ganska ny via avena dock har sätt hur servern är och hur folk beter sig.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag skulle vilja utveckla server så inga lallare förstör och att ingen pratar occ och att få bort så mycket lagg genom att dv bilar som står mitt i motorvägen och alla bilar som inte används och när inga är i närheten så all lag går bort och så servern blir bättre och mer spelare kommer in och att flera fattar reglerna och inte VDM:AR/RDM:AR. Jag vill hjälpa till på servern servern är redan sjukt bra men jag vill göra den ännu bättre! genom att till exempel specca en streamer så ingen stremsnipar eller hålla koll på personer eller banna folk och dva bilar! jag hade kollat banöverklagans och tickets. jag hade till exempel hjälp andra på servern som sitter i support och behöver hjälp. tillsammans kan vi alla i staff teamet hjälpas åt och göra avena bättre och större! jag vill jobba med att utveckla servern och göra den fri från moddare lallare och allt regelbrott! jag skulle vilja jobba så att alla håller god ton i dc och så att alla följer regler i dc och så att allt fungerar utan regelbrott. jag skulle vilja utveckla så att personer inte kommer till support och gråter över en ban. att dem respetar att det har blivit bannade. Jag kan göra saker så som svara på Medlemskap ansökningar, vakta effektiv och aktiv i support på Discord om någon behöver hjälp. Jag anser att jag kan vara där och hjälpa folket att förstå en gemenskap som denna bygger på nya spelare.

Känner ochså ganska många i staff teamet och skulle vara najs och att vara staff tillsammans med polare så jag kan hjälpa till. Skulle ochså lära känna andra spelare och kommer vara ganska aktiv i report/support/tickets.

Vill ochså bli
Som RP ansvarig kommer jag att se till att servern hålls fri från lallare och spelare som enbart är inne för att förstöra för andra. Jag kommer att specca, varna eller banna personer som bryter mot reglerna eller förstör spelupplevelsen för andra.

En viktig del av rollen är också att se till att spelare följer RP- och trafikregler, till exempel att inte köra över 500 km/h inne i stan något som tyvärr händer ofta just nu.

Jag söker den här rollen eftersom jag tycker det är roligt att specca folk och hålla ordning på servern. Jag brinner för att skapa en bra spelupplevelse och tar rollen som RP ansvarig på stort allvar. Jag kommer att arbeta hårt och göra mitt bästa för att bidra till en seriös och trygg miljö på servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern fungerar som den ska och att alla spelare följer reglerna.
Det innebär att jag hjälper spelare som har problem, hanterar rapporter, löser konflikter och ser till att alla får en rättvis och rolig spelupplevelse. Jag ska också vara aktiv, visa gott omdöme, och agera professionellt i alla situationer. Som staff representerar jag servern och ska alltid bidra till en trygg, seriös och positiv miljö.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag vill hjälpa till att skapa en server där alla känner sig välkomna och där RP håller hög kvalitet. Jag kommer också att arbeta för att hålla servern fri från lallare och se till att reglerna följs, så att både nya och gamla spelare trivs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag prioriterar det som är viktigast först och löser en sak i taget. Om flera spelare behöver hjälp samtidigt, försöker jag kommunicera tydligt med alla och se till att ingen känner sig ignorerad. Jag tar inte beslut på impuls utan försöker alltid agera rättvist och professionellt, även under press.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Medlemskap

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej, Tack.

crime

Helper
Helper
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Erfarenheter -
Ägare - Rewerse
Ägare - Nexus
Ägare - Deepcity
DelÄgare - Altrive
Staff - Förorten

Finns fler kommer bara inte ihåg har nyligen kommit tillbaka till fivem och vill göra en fresh start

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Godkänd. Välkommen till staff teamet!