Godkänd crime | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crime

Helper
Helper
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? terrible191

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? En av de främsta anledningarna till att jag söker denna roll är att jag har märkt att många uttrycker frustration över hur lång tid det ibland tar att få sin medlemsintervju. Jag vill vara med och bidra till att förbättra denna process och göra den smidigare för alla.

Jag vill också se fler spelare komma in i Avena och trivas här. Därför är jag motiverad att hjälpa nya medlemmar att snabbt komma in i gemenskapen och att stötta dem som behöver hjälp.

Är ochså aktiv som staff och mitt mål var att bli Medlemskap Ansvarig, Krim Ansvarig, RP Ansvarig / Jobb Ansvarig, Har mycket tid och har inget och göra just nu och varför inte bli medlemskap ansvarig så fler personer kan komma in och njuta Avena en skön server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv som staff och lägger ner mycket tid på det jag gör. Jag känner att jag är redo att ta ett steg vidare och ta mer ansvar, och därför söker jag rollen som medlemskapsansvarig. Jag vill vara med och förbättra hur vi jobbar med medlemskap, få in fler spelare och göra processen smidigare för alla. Jag är driven, vill hjälpa till där det behövs och tror att jag kan göra nytta i den här rollen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska vara respektfull, trevlig och lyssna på andra. Alla förtjänar att bli bemötta på ett bra sätt, oavsett vem det är. Det är viktigt att vara hjälpsam och ha en bra ton, särskilt när någon behöver stöd eller är ny.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill att det ska kännas roligt och meningsfullt att vara medlem på Avena. Alla ska känna sig välkomna och som en del av gemenskapen. Jag vill hjälpa nya att komma in snabbt och se till att alla får den hjälp de behöver. På så sätt kan vi få fler att trivas och stanna kvar längre.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Jag tycker att medlemmar på Avena ska visa respekt mot andra, följa reglerna och bidra till en bra stämning. Man behöver inte vara aktiv hela tiden, men när man spelar ska man visa att man vill vara en del av gemenskapen. Det är också viktigt att man lyssnar på staff och hjälper till att skapa en positiv miljö för alla.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Som medlemskapsansvarig ska jag se till att intervjuer görs i tid, Och stötta andra staffs/medlemskap ansvariga.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Ganska ny till servern men skulle säga 4 timmar så länge men typ 7 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Frågan över är redan `Helper` på Avena så jag är mycket erfaren

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom