Nekad colin123 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colin123

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: colin123

Ditt namn: colin

Ange ditt födelsedatum: 1 Mars 2010

Ditt Discordnamn: nfl_colinky22

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: spelar varenda dag det är det första jag tänker på när jag kommer hem har ett stort intresse för avena

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? inte jätte länge men har lärt mig väldigt mycket kanske 5-7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 7 tror jag men jag har lärt mig av dessa misstag ska inte ske igen

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag vill va med och hjälpa till och vara en del av stäffsem för det känns roligt och vill städa upp servern på sånna som inten kan bete sig

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en server vakt ser till så att alla har seriöst rp och tar bort dom inte kan inte bete sig t.e.x kör över massa med mening eller sunt förnuft och så vidare

Varför vill du bli servervakt på servern? det är ett stort intresse jag har velat ha sen den dagen jag komm till servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption är tex om man ska bli fängslad och så mutar man polis då får su mindre straff så är det en korrupt polis abuse är tex ifall du springer mot en gäng och spammar /th och dödar alla

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status