Nekad colin123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

colin123

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: colin123

Vad är ditt namn i verkligheten? colin

Vad är ditt discord namn? TNT/200COLIN

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2000

Berätta om din karaktär. Namn: Rolf Glenn

Uppväxt/bakgrund: Jag har haft en tuff uppväxt med många svårigheter. Det har inte alltid varit lätt hemma eller i livet i allmänhet, men jag har lärt mig att kämpa och hitta styrka trots allt.

Intressen: Jag tycker om musik och sport. Musik har hjälpt mig att uttrycka mig, och sport har varit ett bra sätt att hålla mig fokuserad och aktiv.

Känslor: Jag har varit med om mycket, vilket har gjort mig starkare, men ibland känns livet tufft. Jag försöker vara positiv och fortsätta framåt, även om det inte alltid är lätt.

Framtidsplaner: Jag vill fortsätta kämpa för ett bättre liv och utvecklas både som person och inom mitt jobb. Jag vet att det kommer vara tufft, men jag är bestämd att inte ge upp.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär SNYGG ROLIG SMART

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär TJOCK ASTMA OCH LÅNGSAM

Vad kan du bidra med till serverns RP? EN ROLIG KARAKTÄR

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA DET HAR JAG JAG HAR SETT MYCKET PÅ YOUTUBE OCH VET HUR DE FUNKAR

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du medvetet agerar på ett sätt som gynnar eller underlättar för din motståndare att vinna. Det kan vara en strategi för att uppnå något annat mål, som att skapa en specifik situation eller få något utbyte på lång sikt.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är helt enkelt att göra det som känns rimligt och logiskt i en given situation, baserat på vad man redan vet och har erfarenhet av. Det handlar om att använda vanlig, praktisk förnuft – att inte överkomplicera saker och göra val som känns naturliga och rätTVISA

Kan du ge exempel på några av serverns regler? MAN FÅR INTE HAR VOICE CHANGER MAN FÅR INTE HA RASTISKA NAMN ELLER NÅT SÅNT DUMT ETT GÄNG FÅR INTE UTFÖRA STORMNING PÅ OGLILTLIGA

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJDÅ

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Nekad, använder sig av AI