Nekad colin123 | Medlemskap ansökning [Sjödin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colin123

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? colin

Vad är ditt discord namn? TNT/200COLIN

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Berätta om din karaktär. han är rolig lite halv alkolist hänger med kompisar har spelat på avena i ett år men fick indragen medlemskapför jag spelade på en annan server för att jag fick indraget med har insett att jag alltid kommer gilla på avena och därför ansöker jag igen

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär SNYGG ROLIG SMART

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär TJOCK ASTMA OCH LÅNGSAM

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig karaktar med många sktratt och trevlig med trvliga stunder kommer bete mig och seriös rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag verkligen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det b etydrr att man inte ska göra allt för att ens karaktär ska vinna hela tiden t.e.x att ifalll nån riktar pistol så ska jag inte göra allt jag kan fö att döda han

Vad är suntförnuft för dig? att göra det jag skulle gjort i verkligenheten och det logiska i situationen

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen meta gaming ingen poweer gaming och rolla rättvist

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag bar spelat p avena länge sedan innan jag kan allt

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Status