Godkänd colin123 | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

colin123

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: colin123

Vad är ditt namn i verkligheten? colin

Vad är ditt discord namn? TNT/200COLIN

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2000

Berätta om din karaktär. Asså min gubbe heter Rolf Glenn, han e typ en gammal alkis som hänger på värdshuset hela dagarna.
Han ba snackar skit, luktar öl o försöker va rolig fast ingen orkar med han.
Tror han var nån hjälte förr men nu ba helt borta

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär SNYGG ROLIG SMART

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär TJOCK ASTMA OCH LÅNGSAM

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan va med o göra roliga scener med min gubbe Rolf Glenn, han e lite konstig o säger knäppa saker.
Han bråkar ibland eller bara sitter o snackar massa skit, så det blir kul för andra att spela med.
Jag gillar att va med i RP och försöker göra det roligt för alla, även om jag inte alltid vet exakt hur man gör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA DET HAR JAG JAG HAR SETT MYCKET PÅ YOUTUBE OCH VET HUR DE FUNKAR HAR ÄVEN SPELAT PÅ AVENA INNAN MEN VILL BLI MEDLEM NU

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder typ att man inte alltid ska försöka vinna själv i rp utan ibland låta den andra personen lyckas istället
Som om nån hotar Rolf Glenn med kniv då kanske jag låter honom bli rädd eller skadad

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mej e typ bara att fatta grejer som borde va självklara.
Som att man inte springer runt o stör folk mitt i en seriös scen.
Eller ba inte gör nåt dumt som sabbar för alla andra

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen meta gaming ingen poweer gaming och rolla rättvist

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJDÅ

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom