Intervju Colin | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Colin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Colin

Vad är ditt discord namn? dollish

Vilken arbetsplats ansöker du till? Taxibolaget AB

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef för att tycker att jag är rätt man för jobbet jag är väldigt aktiv jag är bra på att prata med kunder och väldigt stresstålig dessutom gillar jag att köra bil så hade väll varit perfekt o arbeta med taxi o samtidigt får lite pengar för att köra det hade ju varit toppen

Vad rollspelar du som för tillfället? För tillfället är jag kriminell och är med i gänget los zetas

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja det har jag har tidigare varit chef på meko och Polismyndigheten

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet genom att skriva mycket i /annons angående priser körning osv kommer även att locka och uppmana fler till att börja arbeta på taxibolaget och lära ut dom på bästa sätt genom att visa hur man bemöter en kund och ha övningar minst en gång i veckan med anställda om hur vi bemöter kunder hur vi gör med pengarna och om nått är problem med kunder eller anställda så ska dom ta det med mig och att mina anställda och jag ska ta de Lungt när vi kör så kunder känner sig trygga

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Som sagt jag tycker att jag är rätt man för jobbet och gillar att köra bil och tro faktiskt inte att de kommer bli helt dumt för mig o köra taxi för jag gillar att köra och är trevlig o fint bemötande och många i stan vet vem jag är

Hur många bans har du? 4

Walbi

Välkänd Medlem
Meddelanden
307
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

ankish

Aktiv Medlem
Meddelanden
119
Trofépoäng
16
taxibolaget fungerar inte

Top Bottom