Godkänd Clynth | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clynth

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
0
Användarnamn: Clynth

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas vartiainen

Vad är ditt discord namn? clynth

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2000

Berätta om din karaktär. lukas Andersson. har haft en tuff barndom med en massa missbruk Lukas har också haft det väldigt tufft i skolan och har också hamnat i fel umgängen vilket gjort att betygen inte är så höga, men lukas har insett sina problem och vill starta ett nytt liv, framtidsplaner, lukas har alltid drömt om att jobba med fordon, vilket han är bredd att satsa på,

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig kreativ hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär impulsiv, adhd, autism

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att sätta mig in i min karaktär för att skapa en rolig och realistisk rp känsla. och jag tar de här seriöst

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är erfaren inom rollspel genom att jag har kört på en annan server innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man skall kunna låta motparten vinna för att skapa ett realistiskt scenario även fast jag går med förlust.

Vad är suntförnuft för dig? du ska kunna förutse vilka konsekvenser dina handlingar kan ge, samt du måste så för det du har gjort för att göra de här realistiskt .

Kan du ge exempel på några av serverns regler? du ska använda rätt chatter till rätt ärenden, du får inte smutskasta folk, du får inte använda fordonet som ett vapen, du ska värna om ditt liv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror att jag har mycket att potential för denna server

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom