Nekad chewbacca | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chewbacca

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: chewbacca

Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Vad är ditt discord namn? ninjasnoppen

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Adam Larsson och han växte upp i en förort till Göteborg, där hans barndom hade och ekonomiska svårigheter, Hans familj var inte jätte fattiga, men de hade inte mycket att röra sig med. Trots detta, var hans hem präglat av kärlek och en känsla av gemenskap, hans pappa arbetade som en lastbilschaufför, och han var ganska strikt men endå rättvis ibland. Adam har alltid haft en stark känsla för rättvisa, och från en ung ålder såg han orättvisor omkring sig som han ville förändra.
När Adam var 16 år så såg han ett gängbråk i sitt område som slutade upp med att en oskyldig person blev allvarligt skadad, händelsen såg så djup ut i hans ögon och då beslutade Adam sig att han skulle göra något åt det här som händer i samhället.
Adam valde att bli polis eftersom han ville vara en person som stod upp och hjälpte dem oskyldiga och svaga för att skapa ett tryggare samhälle. Han är omtänksam men också beslutsam och inte rädd för att ta itu med svåra situationer, hans drivkraft kommer från en önskan att hjälpa andra och ge människor en chans att börja om men han har också lärt sig att ibland måste man fatta svåra beslut för att säkerställa rättvisa

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han har ett bra minne, tänker smart, han ligger alltid 2 steg före hela tiden

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Ingen tålamod, blir arg lätt, han kan få ångest lite då o då

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till bra rp och roliga långa scenarion med mera.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, jag tycker jag har rätt så mkt erfaren då jag har rpat på ganska många servrar så som trakten, smg, bryggeriet, vation och unive och många mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte alltid måste vinna i varenda scenarion för att mer vapen och sånt, det jag menar är att man kan låta motparten vinna så det blir roligt för båda partnerna.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man ska tänka så realistiskt som man hade gjort i verkliga livet

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait = man försöker få polisens uppmärksamhet genom att börja åka på fel väglinje när polisen är nära er och rdm som då är random deathmatch och det är att man dödar ngn utan ett bakomliggande scenarion, NLR och det är att om du har blivit medvetslös så får du inte komma håg det som hända innan du dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte vad jag kommer på nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom