Intervju Cewa | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Cewa

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Cewa

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? _cewa

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jaffar Olsson och är 26 år gammal, Jaffar hade en bra barndom där han bodde som en vanlig svensk och fixa det mesta han ville ha själv, han har 2 syskon han bråkade mycket under sin barndom och där de var väldigt på varandra. Jaffar började sedan gymnasiet och hade inga tankar om att bli bli någonting speciellt men hans mål var att bli framgångsrik där han fantiserade om att arbeta med något där han kan hjälpa folk som tex advokat eller något praktiskt. Jaffar fick ett jobb som mekaniker för han hade inte orken att fortsätta plugga på högskola och gör allt för att bli bäst på de han vill bli bäst på, han varierar på olika yrken och blev polis sedan jobba på Meko sedan bennys och sedan sjukvårdare, han fastnade mest för Mekaniker och vill bli så bra han kan på det. Mekaniker genren har alltid lockat från barnsben där han redan som 7 åring fick hjälpa sin morfar att mecka med allt från båtmotorer till grävmaskiner, Jaffar tyckte verkligen detta var jätte kul och hjälpa sin morfar tills han fyllde 13 år då det förskräckliga slog till, det var dagen när Jaffar hjälpte sin morfar då hans morfar rullade in under bilen de skulle kolla under men Jaffar råkade stöta till domkraften som trillade ner till hans morfars död.
personlighet är snäll, omtänksam, behandlar folk som han vill bli behandlad, gillar att arbeta och bra med personer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 fördelar med min karaktär är att han är väldigt drivande medans han är väldigt rättvis och är en som alltid möter folk på ett gott sätt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 3 nackdelar är att han lätt tar på sig skuld för saker, han blir rätt rastlös och behöver alltid hålla igång och att han kan ha ett rätt så tufft temperament mot dem han känner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servern är en rättvis och rolig rp som är för allas fördelar som kommer ge många ett gott minne om servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare erfarenhet inom fivem med över 3k timmar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är egentligen att man bidrar med en rp som ska vara rolig för båda parter där man inte alltid behöver vinna i ett scenario, t.ex om jag rpar krim och blir stannad av polisen när jag har ett vapen på mig att jag då stannar och rpar ut scenariot för dem istället för att dra direkt och köra ifrån dem.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig innebär att man ska tänka efter en gång innan man ugör sin handling och tänker hur ofta detta egentligen händer i verkliga livet och vad sannolikheten skulle vara de händer och om de då är välidgt udda så skulle man då avstå från att rpa det.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, fearrp, suntförnuft, failrp, metagaming.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle ändå säga att jag är rätt så mogen i mitt rollspelande och försöker söka efter det mer seriösa

.37ludde.37

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
72
Trofépoäng
6
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom