Nekad casper101 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

casper101

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: casper101

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199748917031/

Ditt Hex-ID eller BanID: varför ska jag ge ut det

Vad är din discord tagg? casper_racing_101

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? krim utan krim

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-07 014511.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade kniv utan att vara kriminell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade köpt en billig kniv som jag tänkte sälja dyrare, då vart kniven borttagen från mitt inventory och sedan vart jag bannad i 4DAGAR!?!?! vilket jag tycker är helt sjukt bara för att jag hade en kniv, det jag vil med den här överklagan är att sänka straffet eller vad man ska kalla det, det har nu gått snart 3 av 4 dagar och hoppas ni kanske kan unbanna mig nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en inte en felaktig ban men jag skulle vilja påstå att det var en felaktig bedömning om hur lång tid bannen skulle äga rum.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat läsa avenas regler noggranare och inte haft en kniv på mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Bisho

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Om de redan gått 3,4 dagar så kan du vänta tills de tar slut, regler är regler, det är 4 dagar för krim utan krim, du hade kniv utan krim, läs reglerna nästa gång :)

Top Bottom