Godkänd Carl Nilsson | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carl Nilsson

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Carl Nilsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894679773/

Ditt Hex-ID: steam:110000137b206dd

Vad är din discord tagg? aliabdi_ #3376

Vem var det som bannade dig? SukramL07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-09 222508.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag lämnade mitt under ett senario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev skjuten såg inte vem som skött mig men någon skött mig sen ligger jag död på marken. Sen kommer polisen och lägger handbojor sen går han runt med mig han lyfter inte ens mig asså polisen. skriver att jag är död sedan efter tar han mig till polisbilien sätter mig där bak sen kör till sjukhuset och han tar inte in mig på sjukhuset när jag är död satt och vänta två minuter han gör inget får sitta i bilen och nu snackar vi om medans jag är död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill säga att det är en felaktig ban men sen förstår jag att dem gjorde det eftersom jag va tvungen att stänga av eftersom trodde mitt spel krashade att han inte såg mig i bilen så trodde han inte såg mig eller att han sket i mig men från mitt perspektiv så trodde jag att mitt spel kraschade eftersom jag sitter i en bil vid sjukhuset död och polisen gör inget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan en gång var det en felaktig ban och andra gången va inte ens mitt fel så snackade jag med han som bannade mig och vi förstod varandra och båda hade såg felet tillsamans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte lämna och väntat för att se om det va en krach eller inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom