Inaktuell Cappeboy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [valexx]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cappeboy69

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Cappeboy

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Cappeboy69

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har spelat på Avena Roleplay ett tag nu och gillar verkligen communityn här. Tänkte att jag kunde bidra genom att se till att allt flyter på smidigt för nya och gamla medlemmar. Jag är bra på att hålla koll på detaljer och gillar att fixa med sånt här, så det kändes som en roll som skulle passa mig bra. Plus jag vill verkligen att servern ska fortsätta växa och vara en schysst plats för alla.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Så här kan du säga istället:

Jag tror ni ska välja mig för att jag verkligen gillar communityn här och är bra på att ha koll på saker. Jag är duktig på att kommunicera och göra så att folk känner sig välkomna. Jag tar gärna ansvar och vet hur man sköter administrationen smidigt, så jag tror jag kan hjälpa till att göra medlemskapet till en bra upplevelse för alla.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ett naturligt och bra svar kan vara:

Jag tycker man ska bemöta alla med respekt och öppenhet, oavsett vem de är. Det är viktigt att lyssna på andra och försöka förstå deras perspektiv. Om man visar tålamod och är trevlig, så skapar det en bättre stämning och gör att folk känner sig mer välkomna och uppskattade.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill bidra genom att skapa en välkomnande stämning där alla känner sig inkluderade. Jag skulle se till att medlemmarna enkelt får hjälp och känner sig hörda, samtidigt som vi bygger en stark community där folk trivs och bidrar tillsammans.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Jag tycker att medlemmar på Avena ska vara respektfulla mot varandra, följa serverns regler och vara öppna för att samarbeta. Det är viktigt att alla bidrar till en bra stämning och är villiga att hjälpa nya medlemmar. Dessutom tycker jag att man ska ha en vilja att engagera sig i communityn och delta i aktiviteter.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskapsansvarig skulle jag se till att medlemmarna känner sig välkomna och att de har en plats. Jag skulle hantera registreringen, svara på frågor och hjälpa till med reglerna. Jag vill skapa en bra stämning och engagera medlemmarna i aktiviteter och evenemang.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag har skilda föräldrar, vilket innebär att jag ibland kan vara lite upptagen, men jag kommer att försöka vara online så mycket som möjligt. Jag är engagerad och vill bidra till servern och communityn.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill gärna dela med mig av att jag har skilda föräldrar, vilket ibland kan påverka min tid online. Men jag är verkligen motiverad att bidra till servern och hjälpa till att bygga en stark gemenskap. Jag älskar rollspel och ser verkligen fram emot att utforska nya berättelser och skapa minnesvärda stunder med alla. Jag är också flexibel med min tid och öppen för feedback för att bli bättre. Tack för att ni överväger mig för rollen som Medlemskapsansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom