Nekad Candycat07 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Candycat07

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? candycat07

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2007

Berätta om din karaktär. Oni svensson. Snäll aggro min framtid är vanlig medborgare som jobbar som dhl eller något annat.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär sportig, Motiverad pratglad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hamnar ofta i konflikter lätt arg på saker, schizofren

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpsam

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Unive pundarkvart och sweden rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska gynna den andra parten i en situationäven om det innebär att man själv får mindre fördelar eller till och med inte går på vinst.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft menas för mig att man ska göra det verkligt även om det är ett spel ska det va rp i verkliga livet som att jag ska agera att jag ska rp som det skulle vart i riktiga livet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, menas att du använder ditt fordon som ett vapen typ kör på något medvetet. Rdm, menas att du dödar någon utan en anledning Fear rp att man värnar för sitt liv, cop baiting menas att du försöker få uppmärksamhet till polisen, Metagaming menas att du använder information som din karaktär inte vet om som tillexempel att du pratar med en kompis på discord och säger vart ni är, NLR menas att när du dör så kommer du inte ihåg något. Combatlogging är som det låter att du lämnar under ett rollspel för att undvika situationen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet hur man rollspelar och har erfarenheter för att jag har gjort det förut i verkligheten och i andra spel.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38