Godkänd Calle2315 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle2315

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
3
Användarnamn: Calle2315

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571980199/

Ditt Hex-ID eller BanID: 630453

Vad är din discord tagg? calle2315

Vem var det som bannade dig? Lukasssss7

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250726003050.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det bannade mig eftersom att jag möjligtvis gjorde ett scenario lite orealistiskt då jag inte reagera på mina skador när jag pittade han men jag lovar att jag inte kommer göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av en grabb som tidigare har bråkat med, han var retfull, då körde jag in i han ett antal gånger för att han inte skulle åka där ifrån, sedan hoppar en av grabbarna ut och spriger ifrnån, då skjuter jag han samt Sven vilket var väldigt onödigt och som jag ångrar men i mina ögon så var det också rätt åt han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var delvis rätt för att det var lite orealistiskt men i mina ögon också ganska realistiskt för att det var i en långsam fart och att jag sköt han var därför att han hade gjort samma mot mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lär mig av mina misstag, och jag vill verkligen ha en chans att kunna rpa igen eftersom att jag vet reglerna och jag har läst det noga, jag kommer inte göra om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kidnappa han men eftersom att ena grabben sprang iväg medan jag riktar så blev hela scenariot fuckat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom