Nekad Calle2315 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle2315

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
3
Användarnamn: Calle2315

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571980199/

Ditt Hex-ID eller BanID: 630453

Vad är din discord tagg? calle2315

Vem var det som bannade dig? Lukasssss7

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250726003050.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var sur på en grabb som har gjort grova grejer mot mig o mina grabbar, jag har gett han flera varningar men nu kom droppen när han ringer mig och säger massa skit om min tjej, Sen efter samtalet så hittar dem oss och åker efter oss och då får jag nog och gjorde misstaget att köra in i dem (Powergaming) som jag lovar att jag aldrig kommer göra igen, Sen så hoppar dem ut varav 1 grabb springer iväg medan jag riktar, jag skjuter han sen så får jag syn på Sven som var han jag var ute efter som jag skjuter på plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett samtal av sven där han kaxade för han tycker det är roligt när jag är efter han, Sen efter samtalet så åkte de efter oss och då fick jag nog och körde in i de ett antal gånger och sköt en grabb som sprang samt sven, Jag kommer inte göra om det jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var lite hård men förstår ändå när ni förklarar er syn på scenariot, men jag håller delvis med och det är därför jag gör en överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att följa reglerna vilket jag nu kommer göra och inte göra om mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kidnappat dem och gett de en chans och kanske inte åkt in i dem som jag gjorde, men eftersom ena grabben sprang så blev scenariot som de blev.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Status