Godkänd Calle2315 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Calle2315

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
3
Användarnamn: Calle2315

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571980199/

Ditt Hex-ID eller BanID: 486828

Vad är din discord tagg? calle2315

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? rami1h

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250713014132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c loggade vilket jag vet är fel och lovar att jag aldrig gör om det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev scammad när jag skulle sälja en taurus och då körde jag efter grabben då jag riktade med min glock och sen sköt han mig ändå och då tog jag valet at c logga för att jag inte vill bli av med glocken också, det var dumt gjort och det kommer inte att hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Staffen Ram1h gjorde sitt jobb men jag vet reglerna och skulle vela ha en chans att forstätta rp a

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft bans innan och jag har lärt mig att följa reglerna annars får du ett straff för det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta scenariot gå och förlorat både glocken och taurusen men jag hade sparat upp länge för dem så jag valde att göra det dumma valet som jag aldrig kommer ta igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
Godkänd, Gör ej om det!

Top Bottom