Nekad Calle2315 | Servervakt Ansökan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle2315

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
3
Ditt namn: In game abdi utanför Carl

Ange ditt födelsedatum: 29 Juli 2009

Ditt Discordnamn: calle2315

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv och en vanlig dag så hänger jag med kompisar och åker runt o tittar läget vid torget osv och sen kan jag göra lite kriminella saker också

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ungefär 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 6 gånger

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag tycker om avena och vill bidra med att hjälpa till om t.ex nån inte beter sig och vdm ar med mer, jag fick indragen servervakt pågrund av att min krim blev indragen

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Jag ska se till så alla får en bra upplevelse och att folk som inte beter sig för som en varning/kick

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa till så att Avena blir större och större då jag älskar avena, och jag har tidigare varit servervakt så jag vet vad de innebär

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det är när man använder sin servervakt till sin vinst som t.ex om nån är kaxig eller något så kickar jag han bara för att det är korruption och abuse vilket är strikt förbjudet vilket jag är fullt medveten om

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38