Godkänd Calle2315 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Calle2315

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
3
Användarnamn: Calle2315

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571980199

Ditt Hex-ID eller BanID: 977450

Vad är din discord tagg? calle2315

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Quizy.

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250628223419.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag stog stilla för att alla bad mig hoppa support i ett scenario, Jag var inkompitent för att jag inte ville blir av med mitt krim, Jag ber om ursäkt och jag kommer aldrig att göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av dalen och det krävde 200k som jag inte ville betala för jag har samlat ihop mina pengar superlänge, då så skrev dem att jag skulle hoppa support vilket jag gjorde, Då stog jag var jag inte aktiv just i spelet för att jag behövde prata med supporten för jag skulle bli av med mitt krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var lite onödig för att jag behövde prata med support men jag förstår också för att jag blev lite sur/stressad för att mitt krim blev indraget vilket kunde vara en anledning till att jag inte var aktiv just då, men jag ber om ursäkt och jag lovar att det inte kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en tidigare ban där jag lärde mig att jag inte borde bryta mot någon regel för att man då kan få ban vilket jag verkligen inte vill ha.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara aktiv direkt efter samtalet med support men jag var stressad pågrund av att mitt krim skulle dras in så jag ville snacka med gudarna så därför var jag inte aktiv just då vilket jag ber om ursäkt om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men tycker jag borde få en till chans och jag får köpa ett nytt krim.

Quizy1337

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
67
Trofépoäng
8