Godkänd brunjocke | Medlemskap ansökning [llluddeee]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brunjocke

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? brunjocke69

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Adolf Strömsson och han är 42 år gammal. Adolf växte upp i en liten kuststad i ett familjehem med sin storebror Roffe Strömsson där havet alltid varit en central del av hans liv. Som ung arbetade han på skeppsvarvet tillsammans med sin fosterfar, och utvecklade tidigt en känsla för mekanik och uppfinningar. Han har intresse för mekanism och att segla ute på havet. Han är en väldigt arg person men han gömmer det för andra men ibland vill han bara låta det brista. I framtiden vill Adolf vill kunna segla ute på havet med sin bror och vara ekonomiskt oberoende.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är en väldigt bra mekaniker för han har hållt på med sånt sen han var liten. Han hjälper folk när det behövs oavsett vad dem har gjort mot honom. Han är en väldigt lugn människa som inte bråkar mycket även om han vill.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är väldigt bra på att slösa pengar men inte spara. Han väldigt avundsjuk människa och det gör så att han ser ner på grejerna han redan har. Han har lite svårt med sociala koder och det kan påverka hur andra ser honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och stunder.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite som gäst på Swewave men inte mycket mer än så.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det Innebär att man tar på sig rollen att agera på ett sätt som gynnar en annan person, snarare än sig själv. Man kan inte alltid vinna alla scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? Att kunna förstå vad som är rimligt, klokt och vettigt i vardagliga situationer. Kunna förstå rätt och fel och tänka hade jag kunnat göra det här i verkligheten?

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, NLR, POWERGAMING, POWERGAMING 2, METAGAMING, TOLVTIMMARSREGELN.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja tala om att jag är lite ny när det kommer till rollspel men har en kompis som rollspelar Roffe min bror som hjälper mig och liksom har tagit in mig i "fivem communityt". Men jag är väldigt engaread att börja spela.

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd o vidare till muntlig, du har 72h på dig!

llluddeee

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Nekad Anl spammar mig om jag kan ta eran intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom