Godkänd bravo | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bravo

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: bravo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199801111946

Ditt Hex-ID eller BanID: BanID: 820208

Vad är din discord tagg? elbravo1889

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in en kille som hade cyckel och jag bom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille har gått runt snackat skit och slagit mot min bil bland annat rutan och tog min polares cyckel så han körde försökte störa och jag körde in i honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför man bannar för en sån sak hade säkert själv också gjort det, men man borde oxå tänka på vad som hände innan och att det inte var helt oprovocerat, så tycker att den var delvis felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång, fast det står 3, det var för rdm och Krim utan Krim; det som hände var att jag blev slagen flertal gånger av två personer så dödade jag dom när jag it hade Krim roll

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde antigen dragit från platsen eller hoppat ut och försökt lösa det mun mot mun men hade kunnat blivit svårt så han var på cyckel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom