boxwefn | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boxwefn

Medlem
Meddelanden
68
Trofépoäng
8
Användarnamn: boxwefn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199848106722/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000170862ae2

Vad är din discord tagg? boxwefn

Vem var det som bannade dig? @abdi hansson

Bild på banmeddelande: avena bandddddddd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag dsynca en kille men han tog det som VDM, och jag tror staff valde att banna mig för att det kanske såg ut som om jag körde på honom med flit. De kanske inte hade hela bilden eller mitt perspektiv, så från deras sida verkade det som regelbrott. Jag hade ingen avsikt att förstöra någons upplevelse, det var bara otur med syncen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var efter en grabb på Aerox, då så körde jag framåt men så svängde han framför mig, så jag körde på honom och han dog. Det var inte meningen alls jag hann inte reagera eftersom han bytte riktning så plötsligt, och det blev en krock. Jag tror det var desync eller bara otur med tajmingen, men från hans perspektiv såg det kanske ut som om jag gjorde det med flit. Kort efter det klippte han säkert situationen och rapporterade, och jag hann inte ens förklara innan staff gav mig bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag står för det, och nästa gång ska jag köra mer försiktigt så att detta inte händer igen. Men också lite felaktigt för att det var desync från min sida, så från mitt perspektiv såg det inte ut som att jag körde rakt in i honom med flit. Jag förstår att det såg värre ut från hans POV, men det var aldrig menat som VDM. Jag vill bara kunna spela och följa reglerna bättre framöver, och jag lärde mig definitivt av detta misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men kommer ej ihåg men det är typ bara sv bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kört mer försiktigt och hållit avstånd, då det var en moppe. Jag borde också ha kört långsammare eftersom jag laggar ganska mycket, och det blir desync ganska ofta för mig. Hade jag tänkt på det i stunden hade jag nog kunnat undvika hela situationen. Det är något jag kommer ha i åtanke framöver för att undvika att liknande händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

abdi hansson

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
När du ger någon Godkänd så ska du skriva:
Din banöverklagan har blivit godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom