Godkänd bosse bågfil | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosse bågfil

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468376592/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 303563

Vad är din discord tagg? .dust11

Vem var det som bannade dig? okänd-användare

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-07 171920.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för dom tycker att jag gör fel

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag var i fängelset och då kom det en grabb och började kaxa för jag hade en liten fet ped och då börjar jag slå han och han slår mig och säger massa saker sen går jag in i fängelset och börjar diska och då börjar han kaxa igen så då går jag bakom han och slår han med då blev det ett nak slag och det skulle det inte bli sen blir jag bannad i sju dagar

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker att bannen var felaktig för jag råka slå personen i nacken men jag skulle bara slå han för han var kaxig och han slog mig också

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag blev bannad förut för mitt spel lagga så jag inte såg något så då råka jag köra in en person och då sa jag till staffen som banna mig sa jag att mitt spela lagga fler gånger men dom lyssna inte på mig så jag har lärt mig att jag inte få köra moppe när mitt spel lagga

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag hade kunnigt låtit han vara kaxig mot mig

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
Godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.