Nekad bloodyfavns | Chef-jobb ansökan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bloodyfavns

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt discord namn? user: dinpersonligapappa Display: Aladdin

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore Club

Varför vill du bli Chef/VD? Så först av allt, Jag ser en brist på den sociala rpn på servern och det skulle underlätta med en club som är aktiv mestadels av tiden. Jag har tillbringat mycket tid på clubbar på 18+ serverar så jag vet verkligen hur man håller det lungt inne på clubbar samt små bussines på sidan. Jag ser det som en bra start på något bra. Jag vill bli chef för att tillbringa mer tid med spelarna o uppnå social rp med spelarna på servern. Har tänkt på att ansöka ett tag och tog beslutet att ansöka idag. Jag vill bli chef för att jag tror det är något jag skulle passa till med just min kriminella karaktär, Jag tror jag kommer kunna uppnå en väldigt bra rp nivå med gänget på clubben där vi gör små säljningar på sidan. Skulle kunna ordna ordningsvakter osv. Jag vill bli chef för jag brinner för en bra rp nivå på servern. Jag vill att folk ska inse att allt handlar it om bråk osv. Lösningar och möten skulle också kunna ske på servern. Har funderat på att köpa ett privat hus med nycklar som jag kan rpa med min polare, Som en liten familj/gäng fast vi driver en klubb som många maffior gör. Jag vill bli chef för att kunna lösa konflikter bland folk, göra pengar, samt bygga upp ett nätverk. Jag tror det skulle bli förbannat fett ifall ni löser chef till mig. Jag vill bli chef för att kunna ordna lite event åt folk och få folk att ha ett ställe där dom kan chilla och bara ha kul med varandra utan att vara stressade hela tiden. Jag vill bygga ett samhälle med clubben. Jag vill att folk skall ha kul och det skulle vara så grymt ifall man gjorde något bra utav en club att inte bara driva en club och enbart dra in pengar o fester men att folk skall kunna vara där och ta en drink och ta det lungt.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som jesper trixsson. Han är kriminell en vice boss i ett gäng som skulle kunna tillbringa en god rp nivå. Ingen aggresiv karaktär väldigt lugn av sig. Vet hur man hanterar folk och har respekt av många...

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Yes det har jag. Jag har vart chef på klubbar på 18 samt 15+ serverar. Jag har erfarenheter inom hur man hanterar och får folk att känna sig hemma. Utan att folk drar iväg efter 15minuter som oftast brukar förekomma på fester. Jag har erfarenheter inom hur man skall rpa som en chef på t.ex en klubb där det är väldigt hetsigt runt om kring delar av avena.

Hur kommer du att utveckla arbetet? ja, Så först av allt den sociala rpn. Jag kommer att ha en väldigt stadig och aktiv rp nivå på klubben, Jag kommer vara mestadels aktiv hela tiden på klubben, Jag kommer att tillbringa mycket på klubben och som jag sa. Inte bara för klubben men samt för spelarna att dom skall kunna ha klubben som ett litet mötes plats där dom kan komma för att diskutera bussines. Försäljning som brukar oftast förekomma på klubbar som ägs av kriminella personer. Det kommer vara en extremet utvecklad rp där jag tror att det kommer passa för alla personer så ingen skall kunna känna sig utanför. Events. Fester. Privat show. Kommer kunna göra ett samhälle för spelarna där dom står och softar och enbart umgås med varandra. det kommer utveckla den sociala rpn samt förmindra konflikter bland gäng samt normala arbetare. Det kommer ej bara utveckla jobbet men en del av servern också som jag tror kan vara nyttigt för servern. Det behövs en liten twist så det kan lugna sig lite på servern.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör jag inte.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är kunning inom yrket. Jag vet hur man hanterar situationer utan att stressa eller sticka därifrån. Är en aktiv samt lojal spelare på servern. Jag bryter ej mot regler och håller mig ifrån bråk oftast. är kunning inom att prata samt göra bussines. Jag skulle kunna orgisanera servern lite. Boosta den sociala rpn på servern samt få folk att undvika konflikter. Jag skulle kunna hjälpa till att bygga ett samhälle för spelarna på servern. Dom skall kunna känna sig hemma på klubben. Dom ska inte komma ditt för att bråka mer för att ha kul och festa loss. Jag har många timmar på fivem samt många timmar av erfarenhet som chef på serverar. Detta är min första server på 3 år som ej haft någon åldergräns och jag tror det skulle vara nyttigt för dom yngre spelarna att också kunna se vad rp egentligen handlar om (social rp). Ni bör sätta mig som chef för att jag vet hur man rpar. Jag vet hur man bygger ihop feta scenarios. Jag skulle hjälpa till att få mer ordning på rpandet bland civila samt kriminella personer.

Hur många bans har du? jag har fått en ban som ej var giltig som sattes av lulle men han tog bort den typ 1 min efter. Stort missförstånd så 0 bans

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Status