Godkänd Bigdeuce | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Bigdeuce

Mod
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
Användarnamn: Bigdeuce

Vad är ditt discord namn? Bigdeuce

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore Club

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli VD på moore för att jag tycker det har varit bra rp på moore club roliga tävlingar och tycker det är synd att dom inte haft öppet på ett tag. Jag tycker att jag passar som VD jag är väldigt snäll, omtänksam och hjälper andra. Jag är mogen för jobbet och tar en sådann position väldigt seriös. Jag kommer dessutom vara en bra VD då jag kommer anställa seriösa och engagerade personal. Tycker att VD är en roll man ska ta på fullaste alvar. Har också tidigare erfarenheter.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu rollspelar jag som kriminell och arbetar också på Ragnhils.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har varit chef på merkonomen hos unive för några år sedan.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla Moore Club med hög och bra rp, slänga många fester där. Hålla det öppet varje kväll. Jag tänker dessutom slänga tävlingar t.ex fashion shows där man kan vinna feta pris summor. Jag kommer sprida moore få det att växta. Lösa ett bra rykte om moore, driva det så det är aktivt nästa hela tiden och göra så alla kunder får en rolig och spännande upplevelse. Ska göra så det blir ännu mer socialt än va det varit tidigare.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är mogen och jag är en bra ledare, Jag har bra och seriös rp. Jag har efarenheter som sagt också. Jag tycker att jag är bra för positionen för att jag gillar och ta ansvar och att anställa och anlita rätt personer som är bra och kan jobbet och inte lallar utan att dom tar jobbet seriöst.

Hur många bans har du? 0 tidigare bans

Top Bottom