Nekad Bigdeuce | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Bigdeuce

Mod
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
Användarnamn: Bigdeuce

Vad är ditt discord namn? Bigdeuce

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore Club

Varför vill du bli Chef/VD? Jag är bra under stress och jag gillar att vara den som tar allt ansvar. Jag är bra chef då jag har varit det tidigare på andra servrar. Jag gillar Moore club också och tycker det är trist att det inte är öppet så mycket längre. Jag skulle också säga att jag är en bra chef, är mogen och efaren är 18 år irl. Jag kommer vara aktiv som fan också spelar just nu 6-8 timmar om dagen.

Vad rollspelar du som för tillfället? Boss för ett gäng.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Yes, har varit Merkonomen chef på Unive för några år sedan.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer öppna klubben varje dag. Jag har planerat att slänga tävlingar där för bra prissummor tror det hade varit riktigt fet ifall jag fick positionen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag skulle säga att jag är mogen är lite äldre än de flesta. Har sätt måna chefer som är lalliga och omogna. Skulle säga att jag har allt som krävs för att bli en bra chef.

Hur många bans har du? Stog att jag har 0 bans när jag kolla det ingame.

TD.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
+++++++ rep väldigt mogen grabb och bra på att prata med folk. Han tar detta jobbet väldigt seriöst och han har bra rp. Förtjänar verkligen jobbet

Senaste redigerad:

Cabbe

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
+++++++rep bra chef och han är mogen grabb och han har bra rp!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Top Bottom