Godkänd BIG PAPPA | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIG PAPPA

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: BIG PAPPA

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? mongo2010

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2010

Berätta om din karaktär. jag växte upp i uppsala i en liten ort hade det tufft när jag var liten morsan var ganska fattig och ville hjälpa hne få lite pengar så jag började med små kriminella grejer som att bekna råna och sen så ville en att jag skulle klippa någon för 300lax sen så gjorde jag det så jag fick pengarna sen så kom det upp på nyheterna och jag var misstänkt för mord och så fick jag gå in på förhör och då så fick dem reda på att det var jag så jag åkte in i 5år. Sen när jag kom ut så hade 2 av mina barndoms vänner blivit dödade på grund av det jag gjorde.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är aktiv(vaken) hela tiden typ.Jag är självständig. Jag är mogen. Jag har respekt. Jag älskar att träffa nya människor wla.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Att jag är lätt arg men kan hålla lugnet. Jag är trött hela tiden. jag kan utrycka mig grejer som jag inte borde men jag kan kontrollera det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer starta många roliga scenarion. Vad jag kan bidra till serverns rp är jag ska se till så ingen lallar här i avena roleplay faktiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jaa. Jag har spelat på alla svenska servar som finns faktiskt. Och jag har även spelat och varit staff på en engelsk server så det har jag erfarenheter inom också!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska powergamea, att till exempel jag blir kidnappad av flera folk men det ända jag bryr mig om är en tabbe till exempel så jag bryr mig it vad dom gör.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är realistiskt tänkande tillexempel jag brukar tänka ”skulle jag verkligen gjort så här i verkliga livet”

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait de betyder att man försöker få en polisjakt genom att få deras uppmärksamhet.VDM de betyder att man använder bil som vapen. RDM betyder att man dödar nån utan anledning. Och sen till sist har vi sunt förnuft de innebär ju som jag sa realistiskt tänkande.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, de finns inget jag vill berätta.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom