Godkänd Berra67 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sylo

Medlem
Meddelanden
32
Trofépoäng
8
Användarnamn: Berra67

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588002473/

Ditt Hex-ID eller BanID: 395509

Vad är din discord tagg? tnt_berra

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-12 231820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde upp på ett berg när jag jagade en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog på torget och snackade med en kompis som heter lars yxa sen så kom det en kille och började köra in i mig o kalla mig för ho*unge och sånt men sen när han körde iväg så jagade jag han och han hoppade upp på ett berg och jag följde efter honom vilket jag inte visste att man inte fick göra sen så blev jag bannad när jag kom till hans bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om jag ska vara ärlig så var detta inte en felaktig ban men eftersom jag inte visste at man inte fick köra upp på ett berg så var det ju ändå lite mitt fel, jag skulle läst reglerna men noggrant och jag ska läsa dom igen nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har nu lärt mig att jag inte ska jaga folk upp på ett berg eller ge tillbaka och istället för att jaga han så skulle jag kommit till er staffs och fråga om hjälp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade inte behövt jaga han och speciellt inte upp på berget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom