Nekad Berra67 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Berra67

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: Berra67

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588002473/

Ditt Hex-ID eller BanID: 423464

Vad är din discord tagg? tnt_berra

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? rami1h

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-27 215341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fortsatte köra in i en securitas bil som körde in i mig på torget så då gedde jag tillbaka och det ska jag inte göra om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod på torget men sen så kom det en securitas bil och körde in i mig så då körde jag in i han nån gång sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban tycker jag eftersom det var securitas bilen som började köra på min bil men jag lärde mig nu att jag inte ska ge igen när andra gör fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig nu att inte ge igen när andra gör fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte gett igen genom att köra in i hans bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
Användarnamn: Berra67

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588002473/

Ditt Hex-ID eller BanID: 423464

Vad är din discord tagg? tnt_berra

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? rami1h

Bild på banmeddelande: Visa bilaga 1719

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fortsatte köra in i en securitas bil som körde in i mig på torget så då gedde jag tillbaka och det ska jag inte göra om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod på torget men sen så kom det en securitas bil och körde in i mig så då körde jag in i han nån gång sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban tycker jag eftersom det var securitas bilen som började köra på min bil men jag lärde mig nu att jag inte ska ge igen när andra gör fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig nu att inte ge igen när andra gör fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte gett igen genom att köra in i hans bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Nekad, Att en annan spelare körde på dig ger dig inte rätt att själv bryta mot reglerna genom att köra in i honom upprepade gånger. Genom att göra samma sak tillbaka förstärker du bara problemet och bryter själv mot serverns regler, vilket i det här fallet resulterade i en korrekt ban.

Vi uppmanar dig att framöver rapportera regelbrott istället för att svara med eget regelbrott.

Top Bottom