Nekad Berra67 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Berra67

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: Berra67

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588002473/

Ditt Hex-ID eller BanID: 423464

Vad är din discord tagg? tnt_berra

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? rami1h

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-27 215341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fortsatte köra in i bilen som började köra på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in i en killes bil och jag slutade inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är 100% en felaktig ban eftersom det var han som började att köra in i mig mitt på torget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ifrån mina tidigare bans så har jag nu lärt mig att jag inte ska ge igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte fortsatt köra in i han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

vAlexx

Forum Utvecklare
Forumpersonal
Forum Utvecklare
Meddelanden
749
Trofépoäng
26
Hur kommer det sig att du blivit unbannad 33 gånger? det är de största felet jag ser här.

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
179
Trofépoäng
18
Användarnamn: Berra67

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588002473/

Ditt Hex-ID eller BanID: 423464

Vad är din discord tagg? tnt_berra

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? rami1h

Bild på banmeddelande: Visa bilaga 1718

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fortsatte köra in i bilen som började köra på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in i en killes bil och jag slutade inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är 100% en felaktig ban eftersom det var han som började att köra in i mig mitt på torget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ifrån mina tidigare bans så har jag nu lärt mig att jag inte ska ge igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte fortsatt köra in i han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Nekad, Att en annan spelare körde på dig ger dig inte rätt att själv bryta mot reglerna genom att köra in i honom upprepade gånger. Genom att göra samma sak tillbaka förstärker du bara problemet och bryter själv mot serverns regler, vilket i det här fallet resulterade i en korrekt ban.

Vi uppmanar dig att framöver rapportera regelbrott istället för att svara med eget regelbrott.

Top Bottom