Nekad Benne00 | Ansökan som Kriminell

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne00

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Benne00

Vad är ditt discord namn? Benne0_0

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2024

Berätta om din karaktär: . Min karaktär heter Edvin Svensson och är från Marocko, han är 22 år. han flyttade till Sverige som 15-åring. Han kom med sin mammas styvfar och lillebror. När de kom till Sverige hade de ingen utbildning, så de var helt slut, men efter några dagar trodde Abi att hon skulle hitta vänner. Han började gå till perrongen för att kolla och där hittade han många män som stod och pratade. De ringde mig för att komma, när jag kom dit frågade de mig om jag ville tjäna lite snabba pengar och jag tackade ja för att jag trodde att det kunde vara ett sätt för mig att hjälpa min familj. När jag kom fram till grabbarrna så fråga dem vad jag hette och vad jag jobbade som jag be rättade jag jag hätte och sa att jag inte hadde ett jobb. Då sa dem att dem kunnde fiksa ett jobbb till mig så jag gick med på det och dem bjöd in mig till sitt gäng och jag började käna 20-
5k i veckan jag hhålll på i 3 år när edvin fyllde 25 så bestämde han sig för att sluta jobba hos dem han hade till räkligt med pengar för att försölja sin familj i
år utan att jobba när han väll hade lämnat så fick han hot brev varje dag och en dag så gick han tilbaka till dem och så blev han skuten en person i närheten hörde skottet och ringde 112 ambulansen kom i tid och kunde hjälpa honom han läg på sjuk huset i 5 månader innan han fick gå hem han gick över stan när han såg någon han kände han gick bakom ett träd för att se vem det var och såg att det var hanns fördetta gäng boss han tänkte inte mer på de och gick hem när han kom hem så gick han och la sig när han hörde en stor smäll på dören han gick närmare när dörren blev in kastan och polisen rusade in han frågade vad som före gicks och polisen sa att dem gjorde en husransöken efter som att dem hade fott ett tips om att det vapen och dråger i huset dom hittade då 20g weed i en påse under hans och en ak
7 i badrummet säg och säger att det inte är hans men det tror polisen inte på och griper edvin för narkotika och grovt vapen brott och sätts i fängelse. Under tiden han är i fängelse så bränner hans före dettagäng ner hans hus och allt han äger som bilar m.m när han släps får han reda på det och ringer polisen och berätar vilka det han tror att det är och berättar var dem bor och polisn gör en oväntad polis ransökan och hittart 23 persoenr 3 ak
7,7glock 19 och massa amunition och polisen ringer edvin och säger att dem hade tagit 3 personer och att det var bra att han berättade det går några veckor och det rullar upp en svart mercedes och det hoppar ut
person som är svartkädda med mask och säger in i bilen annars skuter vi och edvin hoppade in och dem sätte ögon bindel på han och dem tar han till en okänd plats och dem ber han ge dem 10miljoner kroner för att dem ska släppa honom men han har ju inte dem pengarna så han säger nej jag hert inte dem pengaran och frågar om han kan göra något annat och det första dem säger är att du ska spriga in på banken och råna dem utan mask och vi kommer med heli kopter och tar pengarna men du åker fast.

Varför ska just du bli kriminell? Eftersom jag har varit vice-boss i ett annat seriöst gäng innan vid namn Della Morte innan och vi hade titeln på servern bästa rp nivå. Vi spelar väldigt seriöst när vi väl rpar och då sitter vi mutade i discord. Vi för inga diskussioner i discord medans vi rpar utan då fokuserar vi fullt ut på det för att få en hög rp nivå och roliga scenarion. Strävan med gänget är att vi ska få en roll i stan som ghetto/förortsgäng och vi kommer försöka hålla oss till just groove street så att folk som vill köpa tex droger kommer till groove street så tar vi det där. Ingen twitter här utan vi kommer skaffa ett visst ställe för drogförsäljning. Vi som ghetto gäng kommer ju inte hålla på med särskilt mycket vapen utan mest basebollträ, hammare knivar, knogjärn osv. Vi kommer ju självklart ha pistoler i speciella scenarion men annars kommer vi försöka använda så lite vapen så möjligt för att minimera skott scenarion. Även för jag och dem andra medlemmarna inte spelar för makt & pengar utan för roliga scenarion och fullföljer reglerna till 100% ifall vi ser ett regelbrott begås kommer vi alltid rapportera det till staffs så att dem kan ta åtgärder eftersom regelbrott ska inte ske överhuvudtaget. Även för att jag vill visa vart skåpet ska stå när det gäller ett välutvecklat rollspelande. Jag och mina medlemmar kommer att försöka inspirera andra som inte riktigt rollspelar så bra utan för pengar och makt & vända på det. Vi bryr oss inte om vinst i scenarion och kommer inte sträva efter att vinna scenarion utan att motparten ifall vi tex är i en skottlossning också ska uppskatta scenariot. Vi kommer inte hålla oss särskilt lowkey utan folk ska veta vilka vi är i stan. Vi kommer rpa taktiskt för att minska risken att polisen ska få kännedom om vart vi håller hus. I gänget kommer inte gå runt på torget och tjafsa med random personer utan prioritera viktiga saker som man gjort irl och bemöta vanliga personer med respekt och en bra ton. Vi kommer även behandla Polisen med bra respekt ifall vi bara får syn på dem vid tex torget. Jag vet hur man ska hantera svåra situationer eftersom jag är en erfaren gäng rpare samma gäller mina medlemmar. Just nu hänger vi mycet i groove street området och känner folk som bor där och känner dem som hade gänghus där innan och hängde där en hel del

Vilka erfarenheter har du inom Kriminell RP? Jag har väldigt mycket erfaranheter om krim rp och har rpat krim väldigt länger som sagt så att ni behöver inte vara oroliga om att jag kommer bidra emd dåligt rp på servern då jag har rpat väldigt mycket och länge

Beskriv ett bra kriminellt scenario: det kan vara t ex om man bestämmer ett möte för att ha en allianse eller ngt helt annat som kan vara ett krig

Berätta hur ett bra bankrån scenario går till: man ska ta det lugnt och få så bra rp som möjligt men även ska man förhandla bra emd polisen då det blir myhcket bättre och roligare

Du är i en polisjakt med flera polisbilar efter dig, du är tungt beväpnad. Vad gör du för att ta dig ur? man ska försöka dra men om man itne kalrar kan man flrsöka lägga vapnet i handsfacket sen springa och det som händer händer efter det

Är det okej att skjuta vid trafikstopp någon gång? nej det tycker jag verkligen inte då det inte är så verkligt har aldrig sätt ngn börja sjuta vid ett trafik stopp

När får du öppna eld med dina vapen? när man verkligen behvler det

Du och ditt gäng står på ett område, plötsligt ser ni att ett annat gäng är påväg mot området. Vad gör ni? man ska flrslöka snacka så ´det inte bara blir att man sjuter hela tiden då rpen flörsämras av det rtycjker jag så man ska snacka emd varandra och komma övevreäns med varandra

Berätta vad Meta Gaming innebär och hur det kan påverka det kriminella rollspelandet: det är att man kan säga i discord vart man är t ex och att man drar dit utan att veta det ingame

Vad har du för mål med ditt rollspel som kriminell? att jag ska komma så långt som möjligt och kanske starta ett gäng

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom