Intervju Benji1812 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Benji1812

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Benji1812

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benji1812._.

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2009

Berätta om din karaktär. Benjamin ville bli polis i sin framtid men valde fel väg

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bättre rp, kan ta stress bra

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt arg, dåligt temprament

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bättre rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, tidigare så har jag kört på andra rp serverar men har lämnat på grund av att personerna och servern ej själva hade så bra rp nivå, så jag har ganska mycket erfarenheter inom rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? TEX, följande: om en person A har gjort en vinst på en person B:s bekostnad så ska denna vinst gå åter om den saknar rättsgrund.

Vad är suntförnuft för dig? Det innebär för mig att jag ska tänka på vad jag gör innan jag gör något dumt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, vilket står för att man inte får slå eller döda spelar utan anledning och utan scenario. copbait vilket betyder att du inte får försöka få till dig snutjag eller uppmärksamhet av polisen. combat logging vilket är att du loggar ut när du är i olika scenarion.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

QueztX.

Aktiv Medlem
Meddelanden
165
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom