Godkänd Benji1812._. | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benji1812._.

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Benji1812._.

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Benji1812._.

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2010

Berätta om din karaktär. Benjamin Andersson jag vill bli streamer och jag växte upp i ett bråk samhälle. mina intressen är att spela och vara med vänner, jag är inte lätt kränkt jag gråter aldrig (typ) jag blir arg ibland. i framtiden vill jag vara en streamer och nåt mer vet inte riktigt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklad rp på en bra nivå. När jag rpar vill jag göra det på ett seriöst sätt där jag vill få alla som är med i scenariot att ha det lika kul som jag själv. Mitt mål är att alltid utveckla min rp nivå med spelarna på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte copbait inte vdma inte rdma inte abussa inte loota folk på plats, fearrp, metagaming, c logga/combat logga, social rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, tidigare så har jag kört på andra rp serverar men har lämnat på grund av att personerna och servern ej själva hade så bra rp nivå, så jag har ganska mycket erfarenheter inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror inte riktigt att ni behöver veta nåt mer av mig inte som jag vet iaf

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Status