Godkänd Batman.1.3.4 | Medlemskap ansökning (Scizzy)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman.1.3.4

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: Batman.1.3.4

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? ryzeee6733

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Kula . Ben kula hade ingen pappa som hjälpte till han i sin uppväxt som gjorde att Ben växte upp med sin mamma bara. Ben växte upp i dom mer kriminella ställena i stockholm där redan sen ung ålder har han gjort små brott som sno bilar och snatteri. Ben kula har stora interssen för att vara med vänner och göra små brott som att sälja knark. Ben har starka känslor och på gatan kallar hans vänner han för cold heart för han inte tar emot några känslor eller vad nån säger till han. Framtida planer för Ben Kula är att fortfarande rpa som kriminel och ha det lite kul med vänner som man träffar på servern

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig. FUndersam och tacksamm

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Minskat fokus och Brist på integritet och han är inte en bra kille eftersom hans pappa inte var i hans bild som liten

Vad kan du bidra med till serverns RP? roligt och kul rpande. Jag spelar för motparten för att göra det som mest kul för alla andra på servern också. Mitt mål är att kunna bygga karaktärer med känslor problem och en tydlig bakgrund och skapa en naturlig utveckling i RP:t. Jag tycker det stärker hela serverns gemenskap och kvalitet på RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på fjällen rp och unive roleplay men dom serverna passade inte mig så jag vill testa nya och bättre servers.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte måste spela för att vinna hela tiden ett scinario utan man spelar för det roliga för både spelarna i ett scinario och att man inte ska vinna scinarion hela tiden

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft är en bred regel i sig som handlar om att man ska tänka i sitt RP som man hade agerat irl. Ett sätt man brukar säga är att man ska tänka två gånger till innan man agerar i RP:t

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Som menas att man ska helt enkelt inte döda någon utan anledning, Fear RP: Menas att man ska värna över sitt liv, Powergaming: Menas med att du inte ska använda gta:s mekaniker eller funktioner för att få en fördel i ditt rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nopp

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38