Intagen bardia_9999 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Bardia

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
69
Trofépoäng
8
Användarnamn: bardia_9999

Vad är ditt namn i verkligheten? bardia

Ange ditt födelsedatum: 10 November 2009

Ange ditt Discordnamn: klivaren29

Berätta kortfattat om dig själv: Jag gillar att spela fivem samt är rolig och skön att vara med. Jag brukar vara chill och inte agrresiv fast ibland kan man bli lite sur.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? flera timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? vet inte riktigt skulle gissa på kanske 1-2 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff eftersom jag vill att Avena RP ska ha den bästa rpn som finns inom fivem sverige. Jag vill vara med och hjälpa servern att utvecklas, jag vill att alla ska känna sig trygg och att dem ska ha en rolig tid istället för att behöva vara arga och sura. Om jag skulle bli staff så skulle jag tagit sup samt speccat eftersom jag tycker att rpn har blivit lite sämre från både kriminella och polis sidan. Men jag tycker fortfarande att rpn är väldigt bra när man jämför med andra servrar. Om det är någon som behöver hjälp så kommer jag alltid finnas för att hjälpa, jag kommer att ta min uppdrag som att vara staff seriöst och göra mitt jobb. Men jag tycker också att man borde fortfarande ha kul även om man sitter i sup. dessutom är jag en väldigt aktiv person på avena så jag kommer att se vilka som förstör servern och vilka som är här för att rpa. Jag tycker att just jag ska bli staff eftersom jag har erfarenhet av att vara staff på unive och fjällen, jag har också spelat fivem ett tag så jag kan alla regler som är viktiga att komma ihåg. Jag tycker också att avena har fått några lallare som förstör rpn och det är därför jag vill bli staff: för att alla ska ha så kul som möjligt och att det inte ska finnas EN ända lallare kvar.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta hand om serverns rp och se till att alla beter sig och inte lallar runt. Min uppgift är inte att bara banna/kicka folk men det är också att jag ska kunna hjälpa folk med det dem behöver t.ex om någon behöver hjälp i reports eller om dem behöver hjälp i sup så kommer jag försöka hårt för att försöka lösa situationen. Om jag inte kan hjälpa den personen så skulle jag kunna fråga en annan staff att försöka hjälpa dem eftersom, dem i staff laget är inte ensama dem är en grupp. Om jag blir staff så kommer jag se till att det inte kommer att finnas några lallare kvar men istället folk som vill ha roligt och rpa på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket staff arbeta som att ta folk i support, ta reports hjälpa folk som behöver det osv. Jag vill att alla spelara ska ha det bra på avena och att alla ska trivas. Jag kommer också rpa så jag kommer att behöva planera när jag ska specca runt som staff och när jag ska rpa.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer bra skulle jag säga. När man är staff är det väldigt viktigt att kunna vara lugn samt inte vara så aggresiv även fast det är mycket kaos i typ support. Jag tycker att man ska aggera professionellt. Man ska ha en god ton när man är i stressiga situationer. Men om jag blir jätte stressad så skulle jag tagit en paos och frågat om en annan staff skulle kunna ta ärendet eftersom jag prioterar min hälsa före staff arbete som jag tycker alla ska göra.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja/ heter Bardia/klivaren29

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Senaste redigerad:
Top Bottom