Nekad aw wacko | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

aw wacko

Ny Medlem
Meddelanden
16
Trofépoäng
1
Användarnamn: aw wacko

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788327577/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016cf60299

Vad är din discord tagg? aw wacko

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? bosanac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-03 143816.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att en kompis hoppa sup för att få mig bandad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog på torget med min gäng bil sen kom han fram och ville hoppa in i min bil men jag låste den sen hoppa han upp på taket och började dansa då backade jag först långsamt sen blev det dcynk så han flög av för han. men för mig stog han kvar på taket sen ramlade han av jag körde inte på han för mig.
men jag tog han till sjukhuset och tog med han till samma ställe där allt hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var det. det var ju dcynk han stog på min bil hela tiden tills han flög in i andra bilen. så var det för mig. bara för att det lagga på servern så ska väll inte spelarna straffas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag tolv gånger men det är typ bara för rdm och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sagt till han att hoppa av. men det är väll inte så vanligt att man bara går fram till en bil på torget och börjar dansa på den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senaste redigerad:
Top Bottom