Godkänd Atlanda.eu | Medlemskap ansökning (Skizo)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atlanda.eu

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
3
Användarnamn: Atlanda.eu

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? atlanda.eu

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ”Mike svärd” han är 17 år gammal och han föddes i Göteborg Sverige när han var 14 år dog hans pappa så han började med droger hans mamma hatad han och hon tycker att det var hans fel att hans pappa dog, hans pappa Gustav svärd dog i en bil olycka år 2017, 17 Maj, Mikes Mamma Linda Lundin svärd Dog år 2020, 29 Juni Hon dog av en överdos, Hennes son Mike svärd Blev väldigt ledsen av detta även om hon hatade han så älskade han forfarande henne, Mike svärd gillar att spela basket, tennis och badminton, efter några år känner han dig bättre fast tänker fortfarande på den. Han försöker sitt bästa med att vara glad med vänner och nära o kära han är väldigt snäll och han hjälper gärna till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla mig till en bra och god RP. Jag kommer hjälpa nya medlemmar att kunna uppnå sitt RP liv. Att vara aktiv på servern, Och spela som det är menat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Innebär att döda eller slå andra spelare utan nån anledning - RDM Random death match | Copbait - att du försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag satsar verkligen på att bli en polis eller kriminell igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? polisbil vrmmm

skizo

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom