Nekad Atlanda.eu | Chef-jobb ansökan [Roy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atlanda.eu

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
3
Användarnamn: Atlanda.eu

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg Hansa och Chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för jag har viljat ha detta job jätte länge och så vill göra samhället bättre, snällare och säkrare plats för jag är säker på vad jag gör och jag jobbar på trygghansa

Vad rollspelar du som för tillfället? Min karaktär heter ”Mike svärd” han är 24 år gammal och han jobbar på trygghansa och satsar på att bli en chef där.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej tyvärr inte avena har varit min första server som jag blev rekommenderad och jag har varit kvar på den.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer försöka mitt bästa för att alla i tryyghansa ska ha en trevlig och roligt uppleversser när dom rollspelar på servern som anställda. Jag kommer även försöka göra så att alla scenarion blir roliga för båda parter, se till så att personalen RPear på ett roligt MEN även realistigt sätt, det ska vara kul att spela, det är därför vi är här. Hur jag ska göra det är först att försöka lära alla så mycket som möjligt, och se till så att dom som jobbar kan det dom behöver kunna, så att dom kan grunderna i det jobbet. Detta har jag redan börjat med, då jag har dom som bara spelar för att vinna. Vill föra fram jobbet och utveckla det till det bra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, även om jag inte blev chef skulle det vara jätte kul för man har alltid en andra chans.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej tyvärr inte samma som på den 4 up så var avena den första servern jag spelade på och jag har hållit mig till den.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde göra mig till chef för jag är snäll, säker på vad jag gör och jag vill göra samhället bättre och mer säkrare och för att jag har experience i att jobba och som att jobba PÅ trygg Hansa från när 1bbe/ ex tryyghansa chef var där och jag har blivit erfaren. För att jag vet hur man gör jobbet.

Hur många bans har du? 0 jag har inte gjort nått dålig i servern och jag hoppas att det vara så.

1bbe

Medlem
Meddelanden
58
Trofépoäng
8

Roy

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
Din Chef-Jobb Ansökan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Chef-Jobb Ansökningar - Arkiv

Som sagt så ska du utveckla din ansökan och inte göra om den samma på nytt. Du kan ej ansöka till trygghansa chef längre då du ej verkar passa som denna position. Ha det så kul!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom