Nekad Atlanda.eu | Chef-jobb ansökan [Roy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atlanda.eu

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
3
Användarnamn: Atlanda.eu

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg Hansa och bitr chef.

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli trygg Hansa bitr chef för jag tycker att det låter som som ett bra och avslappnande och roligt job också för att min vän 1bbe är chef och vi brukar spela varje dag. och så vill jag verkligen testa för det låter som ett roligt, intressant och lagom för nån som mig.

Vad rollspelar du som för tillfället? Min karaktär heter ”Mike svärd” han är 24 år gammal och han föddes i Göteborg Sverige när han var 14 år dog hans pappa så han började med droger hans mamma hatad han och hon tycker att det var hans fel att hans pappa dog, hans pappa Lennart svärd dog i en bil olycka år 2019, 17 Maj, Mikes Mamma Linda Svärd Dog år 2021, 29 Juni Hon dog av en överdos, Hennes son Mike Svärd Blev väldigt ledsen av detta även om hon hatade han så älskade han forfarande henne, Mike Svärd gillar att simma spela tennis och badminton, Mike svärd är en väldigt glad grabb nu och han gillar att vara med vänner och nära o kära han är väldigt snäll och han hjälper gärna till.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej tyvärr inte avena har varit min första server som jag blev rekommenderad och jag har varit kvar på den.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att jag är aktiv mest av tiden och på grund av det kan jag hjälpa för mesta av trygg Hansa personalen svarar typ aldrig fast det kommer jag och 1bbe göra för vi verkar avena 24/7🙂.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, även om jag inte blev chef skulle det vara jätte kul för man har alltid en andra chans.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej tyvärr inte samma som på den 4 up så var avena den första servern jag spelade på och jag har hållit mig till den.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är väldigt mycket aktiv på servern och jag kommer vara hjälpsam väldigt mycket tiden jag är online, jag tycker det för att jag och 1bbe / chefen spenderar mycket tid på att jobba redan och vi kan nog göra det här och jag hoppas att vi kan göra det till en bättre, snällare plats och billigare.

Hur många bans har du? 0 jag har inte gjort nått dålig i servern och jag hoppas att det vara så.

Roy

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
godkänd, vidare till muntlig. Jag ser att du vill ha detta jobb för 1bbe så jag komemr ge dig en chans. Ta emot den chansen. Du har 48 timmar att ta en muntlig intervju, lycka till:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom